No i mamy GO!

No tak stało się to na co czekałam, udało mi się namówić Dawida do tego by napisał parę słów do NAS :-) Nie spodziewałam się, że jest on tak skromnym i sympatycznym człowiekiem! Dawid podgląda działalność FANS'A :-)

Specjalnie dla NAS :-) Dawid napisał:

"Cześć wszystkim :) Na początku chcę wam bardzo podziękować za to, że pomogliście wygrać mi sondę na głównej stronie programu :). Możliwe, że wasze głosy zwiększą szansę otrzymania dla mnie promocji do półfinałów. Cieszę się bardzo, że spodobał się wam mój występ. Mam kilka niespodzianek nad którymi pracuję, nie jest to taniec, ani gra na akordeonie. Dzięki programowi i wam zyskałem szacunek od ludzi i posiadam mobilizację do dalszej pracy nad moimi umiejętnościami. Niektórzy z was na pewno kojarzą mojego kumpla Rafała, z którym występowałem w Mielnie i Kołobrzegu prezentując show :) Dla niewtajemniczonych, to ten, który podczas mojego występu siedział na publiczności w czapeczce z dziewczyną. Niedługo, jak wszystko dobrze pójdzie zobaczymy się. Chcemy jeździć po Polsce jak za dawnych czasów i prezentować nasze umiejętności dla was. Więcej szczegółów będzie już niebawem :) Pozdrawiam was serdecznie MORDKI i do zobaczenia! :"

DAWID. 

DZIĘKI DAWID BARDZO! I jeszcze jednym się muszę pochwalić, dostałam od Was masę wiadomości za wszystkie serdeczne dziękuję będę udoskonalała bloga w miarę możliwości :-) Promuję go wszędzie gdzie tylko się da :-) EFEKTY SĄ LICZNIK ODWIEDZIN ŚWIRUJE!

Strzałka VIKA